crazytwins

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2012

Min o Luls seriösa frågestund

Av Sunnanvind & Luleo - 17 augusti 2012 19:50

hej å välkåmen til min å lulleås seriösa fråggestund   nu börgar vi HAHAHAHAH NEJ, SKOJA BARA, VI SKA FÖRKLARA FÖRST XD Jag ställer en fråga t lul så svarar hon och ställer en fråga t mig och så svarar jag. EASY ELR HUUUUR??!!! Ingen tvekan, nu kör vi.


Sun: hej min första fråga är: e ja best elr e ja best? HAHAHHA skoja bara, här kommer min fråga: Varför kastade du kottar på mig i skogen idag när vi var ute och gick?


Lul: För det var kul? DAFÅÅÅQ

nu är det min tur *lul* je min fråga: bajskaka eller äppelkaka? =) (bajskaka är kladdkaka)


Sun: BAJSKAKA      =   Förresten, jag o lul bakade bajskaka idag med hallon i, den blev god.

Min fråga: JAG VS JAG??!! hhiihi jag är så bra på frågor :) HAHAHHA, nej här kommer min riktiga fråga: Vilken är din favvosmiley av dom här på bloggen som man kan välja?


Lul: USGSGJU .. --> JAG <-- BAKADE BAJSKAKA IDAG, DU HÄLLDE I SOCKER, det gills ju typ inte. men ja, den var god!! *-* nu över till svaret


Lul: mitt favvo smajl -->   cålt va?! annars är det denna,    fast det är ju typ inte ett smajl TwT nu kommer min fråga: anka vs bäver


Sun: va fan e det för fråga? ok, bäver då.

min fråga: är jag snygg, fin elr cool? HAHHAHA skoja bara ok dom dära skämtfrågorna börjar nog bli tråkiga nu men, här kommer min riktiga fråga: föredrar du helst badkar eller dusch?


Lul: men bajsa på dig, det var en bra fråga tycker jag!! >=( och jak, har tyckt dina skämt frågor vart tråkiga från hela början. SOO DAAAAH. okok, mitt svar: va fan e det för fråga? MWHAHHA, nek skoja bara, hehe. jak vet inte, gillar typ båda. men saknar vårt gamla gula badkar som mamma och pappa tog bort. jak får väl erkänna att det var rätt möggligt MEN WHAAT EVAAAAH XD nek, sorry, kan inte svara på den frågan owo


SÅÅ NU VAR FRÅGESTUNDEN KLAR, HEJDOO

//LUL OCH SUN JE


 
 
EKERA DEN JEE

EKERA DEN JEE

17 augusti 2012 20:25

HAHAHAHAHHAHA MIN MAGE OMG SÅ ROLIGT XDD seriöst o3o♥ älskar hur ni är mot varandra XD och älskar er blogg owo bästa bloggen i hela världshistorieen jeee♥♥ blir aldrig trött på att läsa den =)

P.S LÅFVJÅÅÅÅÅ ~~~~<333

http://www.mspkira.bloggplatsen.se

Sunnanvind & Luleo

17 augusti 2012 22:26

HAHAHAHAHAHAHA AWW TYYYY!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sunnanvind & Luleo - 13 september 2012 21:42


Sun här owo Här är en gammal bild på mig och Lulleee   heehe den smileyn var rolig, meeen här kommer bilden :D   Det är Lul som har gjort den! o3o erken fen HAHAH skoja bara c8 men ja, den är fin tycker jag!!!!!!!!!!!!!! många utropstecken ska d...

Av Sunnanvind & Luleo - 9 september 2012 20:37


HEEEEEEEEEEEEJ ALLIHOPAAAAAAA HUR ÄR LÄGEEET JEEEE nejmen owo VI HAR EN GILLA PÅ FACEBOOK TYP, FETT AWESOMEEE!! HAR INTE SETT DEN FÖRRÄNS NUUU :D JEEE FORTSÄTT ATT GILLAAAA     ...

Av Sunnanvind & Luleo - 4 september 2012 15:17


Ja, jag tänkte bara säga att det är jag som har gjort headern, Sunnanvind owo Jaa, det är väl bra å veta!!!! Så ni inte ger Luleo beröm, för det är faktiskt JAAAG som har gjort den!!!!!!! AHAHAHAHA skoja bara XD Nejmen det är jag som har gjort den *3...

Av Sunnanvind & Luleo - 3 september 2012 10:40

jeee     (jag gjorde pratbubblorna owo)   alåååå HAHAHHA   nöff  (Bilderna är tagna från google bilder) ...

Av Sunnanvind & Luleo - 3 september 2012 09:53

JEEE, Escape the fate är såå bra owo så tänkte lägga upp en låt som dem sjunger :3 enjåj  ASHLEEEEY BAAABYYY, HAHHAHA nejmen, hejdååå :D //LUL DEN COOLA ...

Presentation


bajsboll fåräver

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ord säger du oftast? 8D
 Bajs
 What ever
 Same shit
 Kisskorv
 Okej??..
 WTF
 Kawaii
 MWIGHIHGIH
 Oh yeah! c8
 OMFG!!
 Give me cookie
 Jises
 I love unicorn
 Teddybjörn
 HAHAHHAHA
 Cupcake in my heart forever and ever
 Chips är guds gåva
 AWESOME

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

Häj på däj :D

♥Kawaii♥

 

banan

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards