crazytwins

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sunnanvind & Luleo - 20 augusti 2012 13:53

Alååå allihopa! c: Jag tänkte visa en jättesnäll tjej här på bloggen, och hon heter DebbySöt!   

 

Jaa, där var hon! 8DD ♥ Hon är supersnäll och söt! Ehm, och jaa.. Jag bara målade ett hjärta där. OWO EEHHEHE


// Sunnanvind ♥

Av Sunnanvind & Luleo - 18 augusti 2012 19:39

alå allihopa, jag tänkte visa ett par gubbar jag gjort på en hemsida, jag försökte göra alla i tokyo mew mew, alltså dem som har krafter och har ett dna grejsimojs i sig .. owo JAJA HÄR KOMMER DEM

  Ichigo, hon har en utrotningshotad katt ras i sig. ^w^ (Kommer inte ihåg vad kattrasen heter)

  Retasu, det blev fail dem dära vita grejerna på huvudet, dem skulle gentligen varit längre, typ enda ner till fötterna XoX Men aja, hon har ett utrotningshotad vattendjur i sig som heter fenlös tumlare.

  Purin, hon har en salgs utrotningshotad apa i sig :3 Det blev lite konstigt med öronen, dem ser inte direkt ut så o3o åink

  Minto, hon har en utrotnings hotad fågel i sig. Kommer inte på vad den heter just nu xD

  Zakuro, hon har varg i sig som är utrotningshotat. >w<

BLEV DEM FEEENAAA?!! skoja bara, men blev rätt nöjd :D Läser Tokyo Mew Mew just nu på bok, har läst ut ettan och håller på med tvåan JEEE, dem är jättebra så jag rekommenderar!

  MWIGHIGGHI

//LULE

Av Sunnanvind & Luleo - 18 augusti 2012 17:51

Här är jag och Kira på smekmånad je

 

ja jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeee HAHHAHAHAHAH


// Sunnanvind ♥

Av Sunnanvind & Luleo - 18 augusti 2012 17:49

 

HAHAH JAG CHATTADE MED DARCEY OCH HON GJORDE EN LOOK TILL MIG DET VAR JÄTTEKUL

konstig mening men hoppas att ni fattade   


// Sunnanvind ♥

Av Sunnanvind & Luleo - 17 augusti 2012 22:39

Okej, weird rubrik men det fick bli så owo Jag gjorde en till sån här gubbe på den där sidan!! c8 Här kommer den! 8D

 

IHIHHIHIH DET ÄR KUL, TESTA! EHM JAA, DET VAR BARA DET OWO åink HAHAHH gneg HAHAHHA mjao HAHAHHA ehm vad håller jag på med? HAHAHAHHAHAH kuckeliku


// Sunnanvind ♥

Av Sunnanvind & Luleo - 17 augusti 2012 22:30

JAK HEJ RUBRIKEN SÄGER DET MESTA!! :D här kommer lite random fakta om mig, ville bara skriva något kul owo

1. ibland när jag tänker på något kul kan jag börja le, och alla bah: ehhh varför ler du? jag bah: EHH VAA NEE INGET

2. JAG ÄLSKAR FÄÄÄRG, NÄR JAG TYP GÅR IN I EN KLÄDAFFÄR DRAS JAG TILL DEN FÄRGGLADA AVDELNINGEN, HAHAH

3.Gillar gamla låtar väldigt mycket, tycker inte om nya låtar som har massa konstiga ljud i sig o.o

4. är typ kissobajs åldern, säger bajs och såna saker hela tiden usgsju XD

5. jak bara säger saker typ eller aso usgsju .. till exempel när jag missar målet på innebandyn skriker jag typ: NEEEJ MEN ASOO ALÅÅÅÅ

6. gillar inte godis så mycket, gillar choklad, men inte vilken choklad som helst. INTE massa choklad praliner med äcklig nougat fyllning, blääää =w=

JAA DET VAR FAKTA OM MEEK TIHIHI ♥w♥

  //LULEEEOOO

Av Sunnanvind & Luleo - 17 augusti 2012 22:18

tja   HAHAH! Kom att tänka på en sak, typ i varje inlägg är ''HAHHAHAHAHA'' med. e.o Ehm jaa men det är en sån blogg med mycket skratt och så c8 ELLER TYP JA.. MEN JAJA, DET VAR EN GREJ JAG VILLE VISA! OWO Jag och Luleo testade att göra såna här figurer på lunaii-dollmaker.com/ jaa det var skoj o3o Här kommer dom! 8D

 

Lulle gjorde den till vänster och jag den till höger. owo Det var första gången vi gjorde såna! c8 MWIHIHGHIGUI ♥


// Sunnanvind (Jaa, nu funkade knallisrosan)

Av Sunnanvind & Luleo - 17 augusti 2012 20:50

HAHHA HÄR HAR JAG OCH KIRA BRÖLLOP ♥3♥

 

JAA OCH KOLLA VÅR SITTANDE PUBLIK<3 DET VAR AWESOOME LÅÅF JÅÅ BEJBI KIRA ♥

 

OCH SEN BLEV VI VARULVAR PÅ SLUTET HAHAHAHAHAH DET VAR KÅLT

SNART SKA VI PÅ SMEKMÅNAD OCKSÅ   


// Sunnanvind ♥

Presentation


bajsboll fåräver

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ord säger du oftast? 8D
 Bajs
 What ever
 Same shit
 Kisskorv
 Okej??..
 WTF
 Kawaii
 MWIGHIHGIH
 Oh yeah! c8
 OMFG!!
 Give me cookie
 Jises
 I love unicorn
 Teddybjörn
 HAHAHHAHA
 Cupcake in my heart forever and ever
 Chips är guds gåva
 AWESOME

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

Häj på däj :D

♥Kawaii♥

 

banan

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards