crazytwins

Alla inlägg under juni 2012

Av Sunnanvind & Luleo - 20 juni 2012 23:00

Hallojsan! :3 Var med Kira98 på tfm! c8

 

Klicka på bilden för att få den större. ^3^ JAAO DÄR VAR LITE BILDER C8  

Av Sunnanvind & Luleo - 20 juni 2012 17:30

Här kommer lite bilder från tfm när jag och Luleo var med Hallon_Alice!   

 

Jag är Sunnanvind som jag heter på msp, Luleo är Luliiow och Kawaiihallon är Hallon_Alice! :3 Klicka för att få större bild. owo


 

Av Sunnanvind & Luleo - 20 juni 2012 12:18

DAGENS LOOK IDAG ÄR DEN HÄR!

  ERKÄNN FRÄN   Det är madeleine-cool's look 8D OCH EN SAK TILLL :33 SKULLE BLI BAJS GLAD OM NI KOLLA MIN NYA ARTBOOK OCH KLICKA PÅ "Love It" owo

  HA DET GÖÖTT

//LULEO

Av Sunnanvind & Luleo - 17 juni 2012 19:04

Detta är dagens look!! 8''3

 

muffinomg's look blev dagens look idag! OWO DEN BLEV DAGENS LOOK FÖR JAG TYCKER DEN ÄR AWESOME OCH FÖR ATT JAG DIGGAR DEN ORANGEA MÖSSAN!   Blev in love i mössan när jag såg den! ♥w♥


// Sunnanvind (Mwihihi oranget som mössan)

Av Sunnanvind & Luleo - 17 juni 2012 18:28

Jaao, ni hör rubriken, det är nytt tema på msp! :3 Här kommer en bild på temat!  

   

HIHIHIHIH DET ÄR AWESÅÅÅME! C: Här kommer min look till temat!   MWIHIHIGHUI

 

Jag köpte den animeringen också! C: Jag tog lite andra blå på det dära vattnet som plaskar, det blev cååålare. Men inget av kläderna är från det nya temat, men jag köpte dom idag. c8

Men här kommer en till bild på looken, den kanske inte syndes så bra på den andra bilden. 8D

 

Såå, där var den! o3o HAAAJ DÅÅE   


 

Av Sunnanvind & Luleo - 15 juni 2012 12:09

Vi har börjat med dagens look, fast det är inte våra looks, utan era! 8D Så om jag och sunnan hittar någon speciell look på msp kan det bli din som är med på bloggen! :3 OCH DAGENS LOOK IDAG ÄR ..

  JAG TYCKER DET VAR EN JÄTTEFIN SOMMAR LOOK, SÅ DETTA VAR ETT MÅSTE :D dagens look är av mandy,   TEDDY BJÖRN <33 //LULEO


Av Sunnanvind & Luleo - 12 juni 2012 20:32

HÄR MÅLADE JAG, LULEO, MOLLY MOON, KIRA98 OCH MANGALOVER! o3o

 

Denna målade vi i förrgår tror jag det var. owo

 

Här målade bara jag, Luleo och Ekera! ^3^ Den gjorde vi idag! 8DD HARE GÖTT!   


// Sunnanvind

Av Sunnanvind & Luleo - 10 juni 2012 19:21

JEEE KOLLA VAD SNYGGT JAG, SUNNANVIND, MANGALOVER, KIRA98 OCH MOLLY MOON HAR MÅLAT 8DD XD

 

ser ni mitt papper? owo med den kissade räven XD och bajsklutten (ekorren) brevid? 8DD

Presentation


bajsboll fåräver

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ord säger du oftast? 8D
 Bajs
 What ever
 Same shit
 Kisskorv
 Okej??..
 WTF
 Kawaii
 MWIGHIHGIH
 Oh yeah! c8
 OMFG!!
 Give me cookie
 Jises
 I love unicorn
 Teddybjörn
 HAHAHHAHA
 Cupcake in my heart forever and ever
 Chips är guds gåva
 AWESOME

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

Häj på däj :D

♥Kawaii♥

 

banan

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards