crazytwins

Alla inlägg under juli 2012

Av Sunnanvind & Luleo - 30 juli 2012 16:08

Det är två Dagens look idag, och det är !-tirana-! och !-Pioni-! 8DDD Dom två gör jättesöta looks, så var bara tvungen att ha med dom på Dagens look! :D

 

Klicka på bilden så blir den större. c8

JAPP, DÄR VAR DOM OWO MEGAFINISAR ♥w♥


 

Av Sunnanvind & Luleo - 30 juli 2012 15:46

HELLUUU! 8''3 Jag har gjort en liten rolig bild med mig, Luleo och Kira98! OwO Kira är även dagens moviestar!!!!!   ♥

HÄR ÄR BILDEN! C8

 

Klicka för större. o3o

HEHHEEHEHEHEHEHEHHEHEHEEHEH OWO Och en annan sak, såri för vi bloggar sällan!


 



Av Sunnanvind & Luleo - 28 juli 2012 18:48

UAOSGSGVSWIOJD FÅR RAGE 100 GÅNGER OM!!! KOLLLAA HÄR NEDANFÖR

  VAD VAR DET FÖR FEL MED ATT SKRIVA SÅ, BTW KOMMENTERADE EN AV Kira98's ARTBOOKS, MEN LIKSUUUM KOLLA HÄR DÅ, BARA FÖR JAG TYP DAMP KLICKADE FLERA GÅNGER FÖR ATT FÅ NER DEN DÄRA VARNINGS RUTAN KOM DET HÄRA UPP :CC okok, jag får erkänna att jag försökte skriva kommentaren igen på en av kiras artbooks men den kommentaren var inte exakt likdan ändå ._.'

  FÖRSÖKTE SKRIVA "hej" OCH DÅ KOM DET UPP TwT  HEHEHE FAK JE DETTA VART JU KUL

//EN ARG LUL

Av Sunnanvind & Luleo - 10 juli 2012 15:30

HÄR ÄR DAGENS LOOK! C:

 

Det är Neko-Chan's look som är Dagens look idag!! OWO ERKÄNN JETEFEN??!!


 

Av Sunnanvind & Luleo - 10 juli 2012 14:16

Ehm, jo.. nu är det så här.. ASZZÅÅOWWOMFUGGWOÅÅSJF HJÄLP KOLLA MIN BAJS LEVEL GREJ DEN HAR JU PROBLEM, känns som en himla trollkarl har kommit och förstenat den. ._.

  ijuh.. men skulle bli glad om ni kollade mina artbooks, är en av mina favvo grejer här på msp, tycker de är jättekul att göra artbooks :3

  MWIGHIGHIHGHI   //LUL

Av Sunnanvind & Luleo - 8 juli 2012 15:11

Jao, jag har typ missuppfattat med att Kira98 tog en paus, jag trodde hon bara tog en paus från msp, men Lulle sa att hon tog en paus från själva datan. Nu överdrev jag verkligen inte i förra inlägget. :( Kommer sakna Kira! Hoppas hon kommer tillbaks snart! 8C Men nu får det inte bli för sorgligt inlägg, ska se om jag hittar en gammal bild från msp. OwO IIH KOLLA HÄR!

 

HHIIHIHIHIHHIHIIHIHHIHI! HÄR ÄR JAG, LULEO OCH MISSRAWR I MISSRAWRS RUM, TROR JAG DET VAR! IIIIIIIIIIH

Det var goda, gamla tider det.   HAHAHAH SKOJA XD Förutom bilden så hittade jag även den där gulliga melonen på smileysar 8DDD Men bilden har vi visat här på bloggen förut för längesen tror jag men det skadar ju inte att lägga upp den igen. OwO Oh, juste! På bilden där var Lulle typ en rånare som hette Sture eller något, HAHAHAHHA! Det blev ganska mycket skratt i det här inlägget i alla fall, så braaow! 8''3

   Här får ni min bäjskåårv för ni läste inlägget. Min stora kärlek, men jag släpper Bajsi (har döpt han det) till er, ta hand om han!  



Av Sunnanvind & Luleo - 8 juli 2012 14:57

NEEEEEEEEEEEEJ! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! NEJ!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!

KIRA HAR TAGIR EN PAUS FRÅN MSP TYP D: OKEJ, HON HAR INTE SLUTAT, MEN DET ÄR ÄNDÅ TRAGISKT :(

KEEERA   OK, JAG ÄR VÄN MED HENNE PÅ TFM, JAG KANSKE TAR I LITE VÄL MYCKET NU..  e_o MEN NEJ, INTE KIRA :(( Men MangaLover kommer ta hand om hennes gubbe   

 

Ekera 8c


 

Av Sunnanvind & Luleo - 7 juli 2012 15:48

  Nytt temaaaaaaaaaaaaaawoowowouåinkowwww, ehm ja, nytt temaaaaaaouwwåinkowwwuu, ehm ja, nytt .. NÄÄ SKOJA BARA XD Dem har lyckats bra med dojjan tycker jag :3 asså inte mönstret, utan själva skon.

  je //Luleeeoooooo


Presentation


bajsboll fåräver

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ord säger du oftast? 8D
 Bajs
 What ever
 Same shit
 Kisskorv
 Okej??..
 WTF
 Kawaii
 MWIGHIHGIH
 Oh yeah! c8
 OMFG!!
 Give me cookie
 Jises
 I love unicorn
 Teddybjörn
 HAHAHHAHA
 Cupcake in my heart forever and ever
 Chips är guds gåva
 AWESOME

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

Häj på däj :D

♥Kawaii♥

 

banan

Lucky Charms Rainbow

Ovido - Quiz & Flashcards